Pages

Wednesday, July 11, 2012

ELO !

Oeh tegelikult on enne elo ka palju juhtunud, perega olen tihedas kontaktis olnud ja nad isegi saatsid pisikese kingituse mulle sünnipäevaks. Tean ka kooli kuhu lähen, see pidi piirkonna parim kool olema ;) http://www.indse.be/

Eniveis ELO juurde... üliäge :D see toimus Kurtnas ja kokku tuli mingi 60 vahetusaastale minevat õpilast, no tutvusi on juures ikka kõvasti. Kolm päeva räägiti meile igasugustest teemadest: kultuurišokk, koduigatsus, probleemid jne jne Kohati oli juba selline hirm, et kas ma ikka saan hakkama või mine tea tuleb siuke koduigatsus, et muud ei teegi kui ainult nutan, aga see pidi kiirelt üle minema :)

Hmm mis veel... no need vabatahtlikud on ka nagu superlahedad, nende lugusid on lahe kuulata, kujutad juba ette, mis sinuga toimuma hakkab. Mõni lugu oli nii naljakas, et naersid tükk aega kõht kõveras :D Tahaks ka vabatahtlikuks hakata, räägid oma lugusid tulevastele vahetusõpilastele ja lihtsalt elu on nii lahe. YFU on nii fun koht :D

Aa seal oli vaja endale kiri ka kirjutada ja avada saab selle siis kui tagasi jõuad. No kirjutasin seal oma hirmudest ja eesmärkidest ja inimestest... oeh ma hakkan küll Eesti sõpru nii igatsema. Veel öeldi seal, et unusta Eesti täiesti ära, su elu on seal, kuhu sa lähed ehk siis minul Belgias. Seda oli küll raske kuulata, Eesti on juu minu kodu ja need inimesed... No ma ikka vahel proovin oma lähedastema sõpradega kontakteeruda, aga muidugi mitte tihti, sest see segab kohanemist. Ei tea ei tea ei tea eks näeb :)No see blogi ka selleks, et mu sõbrad saaks minust lugeda, ei unusta mind aastaga ära, pluss muidugi ise ka lahe lugeda tagasi tulles :D

Pakkimisele on ka vaja mõtlema juba hakata, eks vahel kirjutan siis oma elust.

Xx Hanna

No comments:

Post a Comment