Pages

Thursday, October 4, 2012

:)

Tereeee!!! (nii põriseva r-iga kui võimalik, igatsen eesti r-i )

Täna oli täitsa veider päev, nii palju asju, mis meenutasid Eestit. Hommikuti on mu äratuskellaks raadio ja see heliseb kell 7 ning esimese asjana kuulen uudiseid. Pool unes kuulen "deux estoniens"(2 eestlast) ja oi kuidas kohe oli uni läinud. Terve päev mõtlesin, kas oli ikka estoniens, äkki oli citoyen(kodanik). Räägin peale kooli hostvanematele, et mida ma siis kuulsin ja raadiost tulevad järjekordsed uudised...deux estoniens. Kuulsin ikkagi õigesti. Uudis: täna mõistetakse kohut 2 eestlase üle, kes kaks aastat tagasi Brüsselis kellegi tapsid(väga täpselt aru ei saanud) No ma jooksin kohe arvutisse otsima infot selle kohta, aga ei Belgia ega Eesti uudistelehtedel sellest juttu pole...väga kentsakas :/

Teine asi, mis väga Eestit meenutas ja jõulutunde tekitas oli õhtusöök...mu hostisa tegi verivorste...oktoobris. Ja ma sain teada, et Belgias on samuti verivorst väga levinud. Jõulude ajal on neil veel eraldi verivorstid rosinate ja muude lisanditega.

Siin müüakse OREOsid :D Käisin täna Camille'ga(sõbrants koolist) lõunapausil poes ja oi kui õnnelik ma olin, kui leidsin oreo küpsiseid :)

Muidu hetkel olen megaõnnelik, sest praegu on lihtsalt kõik nii lahe, inimesed kutsuvad pidudele, lõunat sööma :) Praegu terve kuu laupäevad on sisustatud igasuguste pidudega. Laupäeviti toimuvad sellised nagu diskod vms...ma täpselt ei oska öelda, pole veel käinud...kindlasti kirjutan hiljem :)

Tundides nagu saan aru juba, aga samas ei saa ka...mu lemmiktunnid on hetkel inka, keemia ja sciences sociales. Hehe jah keemia meeldib ka siin...veider :D Aga ma saan seal vähemalt aru...reaktsioonivõrrandid :D Matas pm eriti üldse aru ei saa, noh võimalik, et ei taha ka :D Mu pidev vabandus siin on "je n'ai pas compris"(ma ei saanud aru) Hehe milline rõõm on olla välismaallane :D Ei tegelt proovige ise mata teoreemide tõestusi õppida prantsuse keeles...eesti keeleski piisavalt rasked :D Füüsika kontrolltöös ka mõni küsimus oli...MISASJA?!mis see sõna tähendab ja mis see sõna on :P Aga ma teen kõik kontrolltööd kaasa, muidugi punktid on sellised nagu on, aga nii nunnu, kui õpetajad kirjutava töö nurga peale, et väga tubli! Jätka samas vaimus :D(mis sest, et hinne on 7,5/20st )

Tänane mata tund

Miks ma sellised asju joonistasin? Sest eelmisel päeval rääkisime hostisaga pikalt cartoon networkist ja kuidas kunagi olid seal nii lahedad multikad :D

Tänaseks kõik :) Järgmine kord proovin õe rõõmuks oma sõpradest pilte panna ja nats nendest kirjutada ja muidugi kirjutan ka oma lahedatest pidudest ;)

Bisous,
Hanna

3 comments:

  1. Okei, sa ilmselt mind ei tea, aga ma sinust kuulnud olen. Nii yfu kaudu kui klassilt, et keegi läks ka see aasta lütseumist Belgiasse(mis on üli lahe!!! )
    Ühasõnaga, ma mõtlesin küsida, et kes teil seal vabatahtlikud on, sest ma eeldan, et sa oled aastaalgusseminaril nendega ikka seal kokku puutund. Maitea, lihtsalt mõtlesin, et võid siis Kadri poolt tervitada, kui kellegagi jutuks läheb. Eriti Jean-Paul, ta teadis veidralt palju Eesti kohta, mis mind alguses väga üllatas:D
    Aga igaljuhul, täiega lahe, et Vallooniasse läksid ja naudi! Varsti on Pariisi reis ka, mis saab olema kindlasti üli vinge! Minule see igaljuhul väga meeldis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muidugi ma tean sind :D pm sa andsid mulle mõtte üldse kandideerida, lugesin su blogi ka kogu aeg :D Oojaa Jean-Pauli tean küll...see oli üli lamp kui ta ütles eesti keeles mulle "Ma armastan Sind" Ma vaatasin teda mingi minut aega suurte silmadega :D Jaa ma ootan Pariisi reisi täiega...YFUkatega alati nii palju nalja...eriti kui saab big fat pony't tantsida...sa ikka peaksid seda teadma :D

      Delete
    2. Oih unustasin vabatahtlike mainida...uh neid nii palju. Jean-Paul, Sarah, siis mingi tüüp kes käis Lõuna-Aafrikas ja mingi kes käis Austraalias, siis üks tüdruk, kes käis ühel aastal Hollandis ja Kanadas. Nimed ei jäänud väga meelde :/

      Delete