Pages

Friday, October 26, 2012

Vaheaeg

Kõigepealt lubatud pilte :)

Saime YFU pusad





Pipi Pikksukk ja Härra Nilsson

Nii täna algas vaheaeg...sain tunnistuse ka. No see oli nii nagu oli, õpetajad on üldiselt rahul, v.a Sciences Sociales'i õpetaja. Ta kirjutas juurde, et alguses töötasin rohkem kaasa. Noh ma nüüd kirjutan kaitsekõne siia :D Alguses olid tunnikad uudiste peale ja seal oli palju välispoliitika küsimusi, millest ma sain eesti lehtedelt ka lugeda, aga nüüd puudutavad kõik asjad valimisi. Ma veel väga ei mõika neid parteisid siin...no muidugi on raske -.- Üks ülesanne oli, et analüüsi valimistulemusi ja kas oled rahul? Noh ma siin alles 2 kuud olnud, veits keeruline või mis? :/

Vähemalt inkas olin klassiparim :D Eestis seda küll ei juhtuks, õpetaja kirjutas juurde, et super tulemus...jätka samas vaimus :D Selle üle olin küll rõõmus :)

Nüüd on nädala aega vaheaeg :D Homme lähen käin ühel peol :D Siis esmaspäeva ja teisipäeva veedan Carmeni ja Saaraga Brüsselis. Mingi päev lähen vist hostvanematega Brugges'i(see pidavat olema nagu väike Veneetsia) Ja järgmine nädalavahetus Luxemburi shoppama. Talvesaapad vaja osta. Ma tean, et Eestis juba lumi maas...eile oli siin veel 20 kraadi. Aga jah meile lubatakse ka juba varsti lund. See ilm on see aasta ikka väga veider. Maailmalõpp? Ei tea, ei tea ... mina igatahes sellele ei mõtle :D

Kallid teile sinna lumisesse Eestisse :D

Hanna

2 comments: