Pages

Sunday, December 16, 2012

Coucou !

Alustuseks vabandan, et pole väääga pikalt midagi kirjutanud... no lihtsalt üldse pole tahtmist olnud :D Vahepeal mõtlesin, et okei nüüd kirjutan, aga siis njeeeh ei viitsi.

1. detsembril käisime YFUga Kölnis :D Nii tore oli peale pikka kodusistumist inimesi näha ja kuskil käia. Rahul olen, ei saa kurta. Noh muidu Kölni katedraali tippu ei saanud ronida, sest selle keelas arstitädi ära :D Aga lihtsalt nii mõnus oli rääkida kõigi inimestega.






Kolmapäeval 5. detsembril lubati mul lõpuks kooli ka minna :) Oi kui õnnelik ma olin. Nii tore oli kõiki näha, inimesed küsisid kas mul on parem, näitasin oma arme kõhu peal pm iga inimese juures :P

Nüüd on koolis eksami periood. See tähendab seda, et pooleteise nädala jooksul minnakse hommikuks kooli, tehakse 4h eksamit, siis minnakse koju õppima tagasi. Suht raske. Nüüd teisipäeval saavad eksamid läbi ja terve kool läheb seda linna tähistama(ehk minnakse baari õlut jooma).

Meil koolis toimuvad sellised klasside vahelised miniFoot'i(saali jalgpalli) võistlused. Käisin ka vaatamas ühte mängu... aga noh ega need tüdrukud eriti seisu ei vaata, me vaatame aint poisse :P


Emme saatis mulle vahepeal paki, mis oli šokolaade ja komme täis :) pluss jõulukingitusi perele oli ka :D

magusa hulk oli üüratu

Selle paki sees oli ka piparkoogi taigen ning täna küpsetasimegi hostemaga piparkooke. Mõnus jõulutunne tuli sisse...mis sest et hetkel pole lumest jälgegi :/


Kallid teile sinna lumisesse Eestisse!

Xx Hanna

2 comments: