Pages

Friday, February 8, 2013

No see blogi jääb mul pidevalt unarusse siin...
Ma räägin paarist huvitavast asjast, mis mul siin juhtunud on. Prantsuse keele tunnis oli vaja valida üks päevakohane uudis ja seda esitlema klassi ees, argumenteerides ning oma arvamust avaldades. Ma olin alguses ikka väga närvis, et kuidas mina nüüd sellega hakkama saan. Kuna mu õpetja on Eestist väga huvitatud, siis ma otsustasin valida midagi Eesti uudistest. Võtsin selle õpetajate kiusamise teema. Kirjutasin alguses eesti keeles valmis, siis tõlkisin kuidagi moodi ära ja lasin klassiõel vead ära parandada. Noo eelneval ööl ma olin ikka täitsa närvis, nägin unes, et hakkasin lugema eestikeelset teksti ja kõik vaatasid punnis silmadega vastu, siis vabandasin võtsin õige lehe välja, aga ma ei osanud enam prantsuse keeles lugeda -.- ja teema oli üldse metsadest, et mina ja mu isa eksisime üks kord ühes suures metsas ära... (ega mu unenäod on alati veidrad) Järgmine päev ma polnud enam üldse nii närvis, esitlesin selle täitsa pingevabalt ära ja oi kui rahul õpetaja oli :) ja teised klassikaaslased ka soovisid õnne :D Pärast kui ma oma kohale tagasi istusin, siis õpetaja hakkas midagi rääkima ja järsku mainis iluvõimlemist... ja keegi küsis kohe, et kuidas ta teab, et Hanna võimlemisega tegeleb. Õpetaja vastas, et noh mul kolleegid näitasid videosid ja rääkisid, et sul tšempion klassis... tšempion??? ma ei suuda enam spagaatigi teha :P aga tegelt päris huvitav, et mu youtube'i videod nii kooli peal ringlevad :D

Nüüd algas mul jälle vaheaeg :) milline mõnu :D Esmaspäeval minek juba YFUga Pariisi, ei jõua ära oodata! 14. veebruari veedan Pariisis ;) päris lahe või mis...

Esmaspäeval läheb samuti mu väga hea sõbranna Dora tagasi Paraguaysse :( Iga päev veedan tema ja Aureliaga oma vahetunnid... tõesti väga raske on hüvasti jätta. Pole ju teada, kas kunagi näeme :(

Minul on veel siin Belgias jäänud umbes 4 kuud ja 20 päeva. Vahepeal tuleb tahtmine, et tahaks koju, et oma vanemad on ikka palju coolimad jne jne aga samas siin on ka ikka jube lahe. Muidugi mõned asjad hakkavad närvidele käima, aga mõne aja pärast on kõik jälle normis. Nüüd mul on ikka tõsiselt lähedased sõbrad ka tekkinud, et see hüvasti jätmise mõte teeb aina rohkem haiget :/ Üks klassiõde küsis täna:" Hanna, kui sa Eestisse tagasi lähed, kas sa hakkad meid ikka igatsema ka?" Ma olin nii meelitatud sellest ja mu vastus oli muidugi et JAAAA!

Muidu elu on siin nagu elu ikka, tunnen nagu oleks täitsa kohalik kohati juba. Aga samas mõnus on alati vabanduseks tuua "ma olen välismaalt" :D Klassikaaslased alati naeravad kui ma jälle sellise vabanduse välja toon. Muidugi see nalja situatsioonides :)

Noo ma loodan, et järgmine postitus tuleb juba sellest, mis Pariisis toimus. Prooviks isegi iga päeva kohta eraldi teha, nii et ma võtan mingi vihiku sinna kaasa, kus ma üles kirjutan, mis huvitavat toimus :)

Kallid teile, igatsen kõiki kõvasti :*

Hanna

2 comments:

  1. Tšempion, ägedat Pariisis käiku ja joo kõvasti vett, et sa ei dehüdreeruks nagu mina eelmine kord. Mäletad ju küll, kui sa mustkunstnik Korsakovi videosid pidid hotellitoas tegema:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kuidas ma neid videosid unustada suudaks :D musi musi:*

      Delete