Pages

Saturday, June 8, 2013

Sünnipäev !

Ootasin oma sünnipäeva nii hirmsasti... ikkagi 18 juu ;) Lugesin päevi, millal täisealiseks saan ja lõpuks see kohale jõudiski :P

Pühapäeval tegi pere mulle õhtusöögi varem ära, sest hostema töötas õigel päeval. Oi milline roog, hostisa oskab mul ülimalt süüa teha :) Kinkisid mulle hõbedast käeketi... täitsa hellitatud olen siin :D

Teisipäeval jõudsin kooli ja Aurelia ootas mind hommikusöögiga :) Kõik soovisid õnne, tundsin end nii erilisena. Olin enne organiseerinud, et lõunat söön kõikide sõbrannadega koos kooliõuel. Alguses oli veits jama, sest kuidagi ei leidnud kõiki üles, aga lõpuks istusimegi suure kambaga kooliõuel. Ühel hetkel ilmusid kolm sõbrannat tortidega välja, küünlad puha peal :D Väga uhke :D Sõime torti, lollitasime ringi, tegime pilte :) Kingitusi sain ka muidugi ohtralt. Inimesed teavad mind siin ikka nii hästi... kingiti 10 küünelakki :D Makroone, igast meiki ja muid jubinaid :) Aurelia kink oli muidugi ülim. Ta oli juba 2 kuud valmistanud mulle ühte raamatukest, kus olid meie oma naljad sees, pluss igasuguseid mälestusi. Ta oli isegi mu juuksesalgu sinna kleepinud(aa ma ju lõikasin oma pikad juuksed ära õlgadeni :D) Mata tunnis seda lugedes poetasin isegi paar pisarat :)

Kool sai läbi kella 1 ajal juba. Alguses läksin aint ühe klassivennaga baari istuma ja sünnipäeva jooke jooma, hiljem lisandus teisigi inimesi. Istusime ja rääkisime. Olime kurvad, et kohe peabki lahkuma. Õhtul kodus skypisin Anetti ja Liisaga. Näitasin kinke ja rääkisin päevast :) Võtsin rahulikult, ega teisipäeviti väga hullult ju midagi tähistadagi ei saagi, eriti kui eksamid kohe ukse ees. Tegime hoopis sõbrannadega plaani, et pärast eksameid tähistame suuremalt :) Can't wait :)

Nüüd panen teile pilte ka :)

parim sünnipäev!

Baaris Miladi ja Florence'iga :)

Nüüd ma olengi siin, varsti lahkumas... 19 päeva jäänud ainult :( Ma tean, et Eestis inimesed ootavad mind, aga nii raske on oma belglased siia maha jätta. Võtaks kõik kohvriga kaasa :P Aga noh eks ma proovi siia muidugi tagasi tulla, liiga palju sõpru jääb maha.

Kallid teile !

No comments:

Post a Comment